My complaint:
in 2010 kort klant geweest bij de NEM. nog geen jaar. toch een hoge jaar afrekening gekregen. heb aangegeven dat deze niet klopt en naar mijn idee de standen niet klopte. daar werd niet naar geluisterd en ik werd niet geholpen maar wist dat dit niet klopte en bleef dit ook aangeven!
tevens heb ik aangegeven dat ik helemaal bereid was (en ben!) om te betalen wat er betaald moet worden maar dan wel een juiste nota. hier is niets mee gedaan, nota is doorgegaan naar een incassobureau en weer naar n deurwaarder. bij hun me verhaal neergelegd en zij kunnen me ook niet helpen want de NEM moet t dossier teug halen maar dit doen ze niet.
wat blijkt….ja ja na 3 jaar…de aanhouder wint….ik had gelijk…factuur bleek niet te kloppen en EINDELIJK is het gecorrigeerd, en het juiste bedrag wil ik uiteraard betalen….maar nu t probleem. hij brengen de kosten in mindering in het dossier bij de deurwaarder. maar ik weiger de deurwaarderskosten etc te betalen….hun hebben immers een niet kloppende rekening doorgeatuurd wat k meerdere malen heb aangegeven. ik weiger dus deze kosten te betalen. meerdere keren heb ik aangegeven dat als er n juiste factuur opgemaakt werd ik die wilde betalen. hun hebben een onjuiste factuur doorgestuurd en ga daar geen incasso of deurwaarderskosten voor betalen. om nog maar te zwijgen over alle telefoonkosten die ik heb gemaakt met hun en me netbeheerder om deze zaak uit te zoeken!!! (afgelopen maand bv 50 euro!!!)
Desired solution:
terug halen van het HELE dossier een goede nota opmaken en mij het juiste bedrag zonder incasso en deurwaarderskosten laten betalen!