Complaint: jaarafrekening verkeerd

user-97641 on 23 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de nederlandse energie maatschapij heeft me een rekening gestuurd van piek dal,terwijl dit enkel had moeten wezen,heb dit al in 2009 doorgegeven aan de netbeheerder,ik heb 6 april nog gebeld met de nederlandse energie maatschappij maar zij zeiden dat het op dubbel tarief stond,foutje dus van hun,maar ik kan dit wel veranderen zei de telefooniste ,maar het is al enkel tarief zei ik oke zei ik toen dan is het in ieder geval goed.nu willen ze niet naar de netbeheerder bellen en vragen of dit klopt,ik heb al naar hun gebeld en zei bevestigte het.maar de jaarafrekening willen zei niet veranderen ,hier word ik dus never nooit meer klant never

Desired solution:

goede jaarafrekening maken zonder piek en dal.dus enkel tarief

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of