Complaint: jaarnota energie

user-45630 on 01 April 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Jaarnota Nederlandse Energiemaatschappij ontvangen. Hierop wordt ineens 150 Euro aan aanmaningskosten in rekening gebracht. Schandalig !!!! Betaal altijd binnen 30 dagen maar ze schijnen al aanmaningskosten in rekening te brengen binnen deze 30 dagen. Corrupte Oplichtersbende, moeten snel aan de schandpaal genageld worden om dit soort praktijken tot een eind te brengen.

Desired solution:

credit-nota aanmaningskosten, publiekelijke excuses en een eind maken aan dit soort maatrgelen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of