Complaint: klacht

elvivin on 25 September 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer,
Vanaf December 2008, ben ik bezig een contact e krijgen met de N.E.M.!!
Het lukt niet!
Aangetekend brief, E-Mail,s er wordt niet op gereageerd.
Telefonisch ,,al onze medewerkers zijn in gesprek,enz. de hele dag door.
En de rekeningen lopen maar door, nu zelfs met een incasso bureau er bij, die je voor klachten verwijsen naar de N.E.M!!
Wat kan hier verder nog aan doen???
hanraad@kpnplanet.nl
0348-401758.

Message from

14 years ago - Beste elvivin, U heeft een bericht achtergelaten op dit forum waarin u aangeeft dat er tot op heden niet is gereageerd op uw klacht. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden. Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en uw klacht te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl. Wij zullen binnen 7 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

All complaints of