Complaint: klacht nederlandse energie maatschappij

user-59043 on 25 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de nederlandse energiemaatschappij verricht de automatische incasso op de 26 tigste van de maand! Ik ben bijstandsmoeder en ik krijg zoals zoveel mensen de 1e geld. Ik sta elke maand een aantal dagen flink rood. De nederlandse energiemaatschappij heeft mij telefonisch meegedeeld dat dit hun beleid is. Ik ben hier zeer verbolgen over.

Desired solution:

ik wil de automatische incasso op de 1e van de maand, en niet dan wanneer ik geen geld op de rekening heb. Alle andere maatschappijen hebben hier ook geen moeite mee(upc, zorgverzekeraars enz.)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Zweers,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of