Complaint: Klacht Nederlandse Energie maatschappij onopgelost. !!!!

tmustafazade on 10 September 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

OP 31 augustus as heb ik het volgende oplossing van mijn klacht ontvangen Naar aanleiding van uw klacht via klacht.nl kunnen wij u het volgende mededelen.

” Op uw eindnota is een bedrag van € 55,00 aan administratiekosten in rekening gebracht. Voor een bedrag van € 30,00 zal de Nederlandse Energie Maatschappij geheel onverplicht en uit coulance een deel van de administratiekosten crediteren, dit betekend dat voor de eindnota van € 92,90 met factuurnummer 20000036897 een bedrag over blijft van € 62,90. ”

Ik heb mijn klacht zeer gedetailleerd toegelicht en ik heb van een professioneel ogende bedrijf verwacht om INHOUDELIJK op mijn klacht te reageren. Tot mijn spijt lees is helaas geen enkele inhoudelijke uitleg hoe het kan dat een bedrijf aan 65 euro aan incassokosten in een maand vordert ten bate van een te laat ontvangen voorschot. De voorschot wordt alsnog opgeeist nadat ik, een klant vanaf 2009, heeft aangegeven te zullen verhuizen en graag een eindafrekening wenste (in juni ). Dit is geen logische vordering, bovendien heb ik ruim 7 weken moeten wachten op de eindafrekening.

Ik ben zeer teleurgesteld en heb totaal geen vertrouwen meer ik dit bedrijf en hun diensten. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik hun reclamespotjes zeer misleidend zijn! niet alleen is de service slecht maar het bedrijf is absoluut niet de goedkoopste ( ook nooit geweest). ´om vrede in huis te bewaren´ heb ik het voorgestelde bedrag betaald alsnog betaald. maar dit is verre van een proffesionele oplossing. Ik ben echt nog steeds razend

Inmiddels heb ik, uit onvrede over de gang van zaken, contact opgenomen met een televisieprogramma die consumentenbelangen behartigd. Nadat ik de zaak aan hen heb voorgelegd is men het met mij eens dat dit absoluut niet kan ! Ik heb de redactie van het programma verzocht om aandacht te besteden over de manier van incasseren van NEM in een van de uitzendingen. De redactie zal de zaak behandelen indien een laatste poging tot een rechtvaardige oplossing uitblijft.

Dus, hierbij wil ik NEM allerlatste keer via deze weg, e-mail en post verzoeken om inhoudelijk te reageren op mijn klacht, mij excuses aan te bieden en met terugwerkende kracht het ten onrechte gevorderde incassokosten op mijn rk terug te storten.

tot slot wil ik eenieder adviseren om een fatsoenlijke leverancier te zoeken !!!!!!!!!!!! verdiep je in de overeenkomst, lees beoordelingen/klachten van anderen en dan pas kan je een bewuste keuze maken. een ding kan ik vast verklappen NEM zal het in dat geval niet worden.

Desired solution:

zie boven

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben uw gegevens niet kunnen inzien. Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of