Complaint: klacht nota intrum justitie

user-15643 on 12 July 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na zeven maanden ineens een nota van intrum justitia van nem. heb erheen gebeld, was niet van de eindafrekening maar van de jaarafrekening, waarover ik op 12-11-2009 gebeld heb met sabrina van de nem om 13.20 uur, alles was betaald en de nota stond op 0.
nu ineens dit waar halen ze dit vandaan, nooit meer sinds vorig jaar september 2009 een herinnerings nota of laatste herinnering ontvangen. ik de data weleens weten wanneer die dan verzonden zijn en alles was betaald.
ik vind dit schande, zal dit bedrijf dan ook never te nimmer aanprijzen bij een ander.
heb er geen ander woord, het is een bedrijf die op een slinkse manier geld van de gewone mens aftroggelt, hier moet wat aan gedaan worden.

Gewenste oplossing

kwijtschelding en niet wat anders en een diner voor twee aangeboden door hun, voor alle tijd wat ik hierin al heb ingestoken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Eikenaar - Palsenberg,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of