Complaint: klacht over NEM

user-46154 on 07 April 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij verhuren panden in Utrecht en aangezien u een sinterklaasactie had heb ik nota’s ingestuurd waarmee ik op de eerstvolgende jaarnota € 200 korting krijg.
Wij hebben leveringsadres gas en energie opgegeven Schroeder van de Kolkstraat 9 bis te Utrecht en aangegeven dat de rekening naar ons priveadres Utrechtseweg 321 te De Bilt moest worden verzonden, aangezien de rekeningen anders kwijtraken. Onterecht en zonder onze toestemming heeft u ook ons priveadres als nieuwe klant opgenomen. Wij hebben hier nooit of te nimmer toestemming voor gegeven (U zegt alles opgenomen te hebben en U moet de bandjes maar afluisteren want we hebben ons alleen aangemeld voor SvdK 9 bis te Utrecht).
Wat een gezeur en ellende hebben we hierover gehad, zeker 50 telefoontjes hieraan besteed.
En nu durft u ons ook nog boete in rekening te brengen i.v.m. contractbreuk van gas en elektra (hoe durft U)
U heeft ons onterecht als klant toegeeigend zonder onze toestemming en wij hebben alleen maar ergenis en gezeur en veel telefoonkosten hierdoor gehad.
Wij zijn geenzins van plan de boete te betalen.
Wij hebben echt spijt dat we in zee zijn gegaan met de Nederlandse Energie Maatschappij.
Voor alle duidelijkheid wij zijn alleen klant voor Schroeder van de Kolkstraat 9 bis te Utrecht en niet voor ons priveadres Utrechtseweg 321 te De Bilt.
Ook horen wij om ons heen ontzettend veel klachten.
Graag willen wij antwoord op deze ontzettende vervelende ontwikkeling.

Desired solution:

Als wij zonder boete door contractbreuk weg zouden kunnen.
Lees dit goed, wij zeggen niet op alleen als wij geen boete hoeven te betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of