Complaint: Klacht t.a.v. automatische berichtgeving van achterstand in betaling aan een niet klant

user-45718 on 01 April 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 24 april 2011 ben ik in het bezit gesteld van het telefoonnummer 06-50210595.
Vanaf dit moment wordt ik dagelijks lastiggevallen door callcenter van Nederlandse energiemaatschappij Nederland. Op SMS’s wordt niet gereageer door de organisatie en ik heb om vanaf heden geen telefoontjes of anderszins door hen benadert te worden. Verder wil ik de gemaakte kosten voor mijn werkgever, die dit nr. aan mij beschikbaar te stellen bij hen in rekening brengen vanaf 24 maart 2011!!. Het nummer is beschikbaar voor calamiteiten binnen de gemeente en niet in gebruik voor persoonlijk gebruik. Ik ben ook geen klant van de organisatie en wens dit nu ook zeker niet te worden.
Gr. Wilma de Vries

Graag een reactie per mail.

Bij het invullen van het klachtenformulier geeft het een melding aan bij het adres en dan is het niet meer mogelijk om het te verzenden.
De telefonische reactie van het callcenter (mevr. van den Akker) op 1 april 18.35 uur was “zeer klantvriendelijk”, maar niet heus.

Desired solution:

Excuus en eveneens een tegemoetkoming in de kosten voor mijn werkgever. De telefoontje's komen binnen in de voicemail en de sms's richting hen en mijn reactie om hiervan verstoken te blijven. ik begrijp dat zij hun geld willen ontvangen, maar val daar niet iemand mee lastig, die het nummer in gebruik heeft gekregen vanaf 24 maart 2011.
Dan het bellen tijdens kantooruren; zij bellen tijdens en na kantooruren en dit bieden zij een mogelijke klant niet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of