My complaint:
Geachte Mijnheer/Mevrouw,
Ik wil een klacht indienen bij de Ned.energie maatschappij over hoe er bij mijn moeder van 85 jaar, telefonisch een contract is afgesloten door een van uw medewerkers/sters.
Mijn moeder die het niet meer allemaal zo goed begrijpt vanwege haar hoge leeftijd is zeer beinvloedbaar en weggekaapt bij de nuon waar zij al jaren client is en in maart jl. een 1 jarig contract heeft afgesloten dus geen overstap kon maken naar een ander maatschappij.Ik ben haar dochter en behartig haar administratie en vindt 175,00 euro per maand wel een beetje veel voor een klein bejaardenwoninkje van een woonkamertje van 3/5 bij 3 meter en eenzelfde slaapkamertje en een badkamer en een klein keukentje en goed geisoleerd, is alleen maar een woord voor “schandalig”, dis is pure oplichterij.Ik neem aan dat dit met ingang van 1-06-2012, met onmiddellijke ingang wordt geannuleerd en zonder boete betaling. Mijn moeder weet alleen nog van het gesprek met uw medewerker/ster, dat ze alleen maar ja moest zeggen treurig dat, dit soort americaanse praktijken helaas in Nederland gebeurd.
Ik reken op uw medewerking, de NUON is al op de hoogte van deze teleurstellende overname, is de afwikkeling niet naar mijn zin dan zal ik zeker het programma “RADAR” aanschrijven.
Met ingang van 1-06-2012 is mijn moeder weer client van de NUON en wordt er contact door de NUON met u opgenomen.
Bij deze wacht ik op uw antwoord,
Correspondentie adres:
Mevrouw A.H.Kemper-vanAmstel
Bachstraat 140
1962 BG Heemskerk.
Desired solution:
Teruggave van geld veel te hoog bedrag per maand en geen boete betaling.