Complaint: Klacht vaststelling Maandtarief en gevolgen

user-33500 on 26 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Nederlandse Energie Maatschappij stelt voor een bedrag van 57 euro per maand. Elk weldenkend mens weet dat dit natuurlijk te laag is, zo ook mevrouw klinger. Zij neemt hier contact over op en krijgt te horen dat dit een normaal bedrag is. Immers de NEM is de goedkoopste! Wel moet ze een contract voor drie jaar flexibel gas nemen? De afgelopen winter was koud, net als deze waarschijnlijk wordt. Dus de jaarafrekening is honderden euro’s duurder uitgevallen. Tevens wordt het maandbedrag naar boven bijgesteld, de persoon in kwestie heeft een mager AOW pensioen. Waardoor het maandbedrag substantieel hoger uitvalt en buiten proportie is en niet in verhouding staat tot inkomsten. Dit naar aanleiding van advies medewerkers.
Mevrouw neemt contact op met de NEM en vraagt om enige coulance tijdens feestdagen. Immers deze zijn al duur en daar weet NEM alles van, want zij adverteren met een ludieke Sinterklaas actie met 200 retour bij aansluiting?

Gewenste oplossing

* Een afbetaling naar rato inkomen.
* Betere afhandeling van vragen door callcenter medewerkers.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of