Complaint: Kosten belachelijk hoog

user-23296 on 29 September 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Nederlandse Enenergie Maatschappij heeft mij vorige jaar overgehaald om voor hen te kiezen met een aantrekkelijk tarife, op basis van het doorgegeven verbruik. Bij de jaarafrekening blijkt de renening ruim 40% hoger te zijn, en wil de maatschappij nergens van weten. Ze hebben gehandeld volgens t contaract en hebben de DUIZEND euro extra gewoon via een automatische incasso van mn rekening gehaald. Nadat ik die gestorneerd had en de service desk had gebeld voor deze klacht hebben ze vervolgens doodleuk een herinnering gestuurd met dreiging voor een incasso/deurwaarder
Ik ben echt woedend

Gewenste oplossing

Jaarafrekening aanpassen en redelijk omgaan met terechte klachten. luisteren naar de klant!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Meijer,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of