My complaint:
Wat een opportuun gedrag van NEM !
Zij stellen zelf ( lees zelf maar ) dat alles naar tevredenheid is opgelost niets is minder waar! ik voorzie alleen nog maar van kommentaar onderaan ,voor anderen dan NEM .
Zo is het hier begonnen………….
klacht Geplaatst op Klacht.nl
2010-11-16 11:50:07
Bedrijf:
Nederlandse Energie Maatschappij NEM
Product: misleiding call center en gevolgen voor jou
Status: Opgelost ( DOOR NEM ZELF BEDACHT)
Bezoek klacht
via callcentra benaderd geen opdracht gegeven om naar NEM over te gaan. NEM verbreekt zelf oude leveringscontract (hoe kan dat) . Gesommeerd tot herstel oude kontract, na 3 dagen uitgevoerd. Klaar denk je…….nee krijg factuur van omzetting( dat bedenk ik niet ) na diverse telefoontjes, op mails wordt niet gereageerd, O.K. factuur werd gecrediteerd nooit bevestiging schrijven over gehad. 2 jaar later incasso bureau zelfde mededeling gedaan verder nooit meer iet van hen gehoord weer 2 jaar later ander incassobureau (facturen worden in containers verkocht)zelfde verhaal behalve dat ik zei ga maar naar de rechter. 2.5 jaar later Deurwaaarder bureau zelfde verhaal en nu ga ik morgen 9:00 kanton rechter Haarlem ik ben benieuwd!!!!!!
Gewenste oplossing
Vrijspraak natuurlijk en vergoeding voor al de brieven telefoontjes en andere ongemakken zeg maar 500 Euro en direct verbod van alle callcenters en colporteurs en afleidingen voor alle energie en telecom producten. ( Lees verder onder COMMENTAAR)
Oplossing bedrijf
Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.
Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij
MIJN COMMENTAAR
Geloof niet dat NEM ook niet in de verste verte ooit haar Service communicatie echt gaan verbeteren, Daar zijn redenen voor te bedenken. O.a NEM crieeren hier aftrekposten mee die niet rieel zijn, maar wel gehonoreerd worden door de fiscus( de winst bijdrage wordt hiermede gunstig beinvloed!!!!). Andere verklaring kan ik er niet voor bedenken. Ook moet de NEM’s bemoeienis op KLACHT.nl ook zo gezien worden om de fiscus te laten geloven dat zij werkelijk een grote “service”afdeling hebben om het de “cliënten” zo gemakkelijk mogelijk te maken. Lees het commentaar van de NEM niets inhoudelijks alleen een voorgekauwde geolied bericht . Het is tendentieus dat dergelijke bedrijven getolereerd worden. Kwestie is na de melding dat ik naar de kantonrechter ging/moest. ik na 6 maanden en nog 3 zittingen NEM uiteindelijk door niet te verschijnen, de rechter mij het voordeel van de twijfel is gegeven. IK wilde hiermede niet akkoord gaan , omdat ik wilde dat call centers uitgesloten moesten worden abonnement werving van energie bedrijven. plus dat ik een vergoeding wenste voor het jarenlange ongemak..v.a 2005……maar ja weer gedoe met die NEM. Maar mijn broek zakt helemaal af als zij via een achterdeur (klacht.nl)stellen ” het is opgelost zie wel wij zijn lief en “dummies ” begrijpen het niet zo erg! Wens alle relaties van NEM heel veel succes eens zal ieder inzien dat het een ballentent is, maar dan zonder ballen!!!!!!
Desired solution:
Nem zal en kan nooit een oplossing voorstaan, daar weet ik nu te veel van.