Complaint: Meterstanden correctie

triesie2000 on 29 September 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn meterstand is verkeerd doorgegeven. Dit zou aan de netbeheerder liggen. En mij is tot 2x aan toe verteld dat de correctie aangevraagd is. Toen ik nabelde naar netbeheerder bleek de fout bij hun te liggen en is het ook zeker niet aangevraagd. Nu moet ik 8 weken wachten op een fout die zij maakten en het gaat om (voor mij) veel geld! Maar ach, iedereen zit in geldnood op het moment zeiden ze. Die 8 weken is omdat er duizenden wachten op een correctie. Lijkt me geen goeie zaak!! Daarnaast heb ik gevraag om mijn maandelijkse voorschot te wijzigen.Ik kreeg een brief gericht aan iemand anders dan mijn naam dat het zou gebeuren en het is nog niet gebeurd.

Message from

14 years ago - Beste triesie2000, U heeft een bericht achtergelaten op dit forum waarin u aangeeft dat u een klacht heeft met betrekking tot uw meterstanden. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden. Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl. Wij zullen binnen 7 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of