Complaint: Meterstanden NEM

user-57197 on 27 October 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het beeindigen van het contract met de NEM is er veel fout gegaan. O.a. het verwerken van de juiste meterstanden!! Omdat de NEM niet goed overweg kan met hun eigen administratie zijn er andere meterstanden gebruikt voor de eindafrekening. Hierdoor loop ik geld mis, waar ik recht op heb!

Desired solution:

Juiste meterstanden, zoals eerder doorgegeven en bekend bij de netwerkbeheerders, hanteren voor de eindafrekening en het teveel betaalde geld zsm terug betalen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of