Complaint: Mevr.

user-46680 on 12 April 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

factuur onduidelijk in 11 maanden eindafrekennota terwijl ik op 2 jan 2010
t/m november1 jan 2011 bij hun was.
Werd gezegd dat ze 500 a 700 euro goedkoper waren!
Mijn energie elect. 4000 Kw en gas 4000 m3 per jaar stond een voorschotbedrag van € 154.00 voor , Maar de eindafrekening is de hoofdprijs totaal zo’n 3000 euri. En nu krijg ik weer een eindafrekening van ruim 500 € de heffingskortingen kloppen niet omdat ze mij express een rekening sturen over 11 maanden ,dus t/m november,combikorting staat niet vermeld, kortom een zooi!!!!

Desired solution:

Dat ik niet meer betaal dan bij Essent vorig jaar! En een rekening van 2 jan 2010 t/m 1 jan 2011
De rest op een vervolgnota. Met de heffingskortingen en combikorting ook over jan en eventueel langer want niemand geeft mij een brief wanneer ik bij de club ben gekomen.(greenchoice) is mijn volgende club. sinds ik dacht 1 febr. 2011.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of