Complaint: mevr

user-27407 on 07 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

geachte dame, heer,
ik heb ook een heel hoge eindafrekening van 900 euro gekregen terwijl ik elke maand 175 euro betaalde. Ze hebben verkeerde metersstanden berekend en dat heb ik verscheidene malen aan ze doorgegeven. medewerkers van ned enmaatsch bevestigden dat ook maar kwamen nooit met een oplossing

Gewenste oplossing

Nu loopt het bij Intrum just. in Den haag. Het moet worden uitgezocht en kwijtgescholden. Ik geef ze een cijfer 2

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of