Complaint: Mevr. Jansen

gebogen maar nog altijd niet geknakt on 15 October 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens NEM zou mijn man begin dit jaar een contract telefonische met NEM afgesloten hebben, dit was onmogelijk dus verzocht om bewijzen hiervan. Zijn nooit door ons ontvangen (logisch zijn er ook niet) maar de rekeningen bleven wel staan.
Want wij zouden te laat opgezegt hebben, telefonische aanmelding heeft opzegtermijn van 7 dagen. Nu omdat ik om bewijs bleef zeuren, kreeg ik een telefoontje met het bericht dat er geen bandje hoefde te zijn omdat onze aanmelding
via internet gebeurt zou zijn,
dit was mogelijk maar daarop zit een opzegtermijn van 30 dagen, heb ik bewijs van dat ik dit tijdig afgezegd had. Maar rekeningen blijven komen nu zelfs met extra kosten. Nu de deurwaarder nog? Door fouten bij NEM ben ik al veel kostbare tijd kwijt. Het is gewoon een corrupt bedrijf dat met veel machtsvertoon mensen hun geld uit hun zakken klopt. Dit moet echt strafbaar worden, grootte schadevergoedingen voor de gedupeerde misschien leren ze het dan!!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from

14 years ago - Helemaal mee eens!! Schandalig hoe de NEM te werk gaat, het is ronduit oplichterij!!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Message from

14 years ago - Ook helemaal mee eens!!!!!

All complaints of