Complaint: misrekening

user-11248 on 21 April 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Na herhaaldelijk te wijzen op de door N.E.M. gemaakte misrekening, betreffende de afgesproken voorschotnota’s, was het nog moeilijk om dit in goede banen te krijgen. Mijn correspondentie kan worden ingezien. Ondanks dat ik het bedrag van de afgesproken voorschotnota’s heb betaald, bracht men mij div. malen aanmaningskosten in rekening. Na ongeveer 80 euro aan telefoonkosten te hebben gespandeerd voordat zij het ongenoegen mogelijk begrepen. Mij werd beloofd om de aanmaningskosten te zullen gaan schrappen. Nu blijkt dat er nog wel aanmaningskosten worden verrekend met de teruggaaf betreffende de jaarafrekening. Op deze manier is het vechten tegen de bierkaai. De volgende klacht: 3 weken geleden werd mij gevraagd om een bankrekening. Men kon het bedrag van de jaarafrekening niet storten. Nu betaal ik al meer dan een jaar via mijn bankrekening de voorschotnota’s. Toch stelt men dat er geen bankrekening bekend is. Het nummer heb ik als nog direct gemaild, maar tot op heden heb ik nog geen betaling gezien. Diep triest.

Gewenste oplossing

De afspraak nakomen. De kosten ontstaan door hun eigen nalatigheid te schrappen. De jaarafrekening eindelijk eens te voldoen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of