Complaint: Mr.

user-19864 on 28 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een maand geleden kregen we in eens een brief dat we zogenaamd zouden overstappen en dat we bij de NUON weg zouden gaan! Wij zijn tevreden klanten van de Nuon en zouden nooit overstappen!
Dus na gebeld te hebben met de NEM en de Nuon beloofde de NEM dat dit goed zou terug gedraaid worden. Omdat wou optijd zouden gereageerd hebben dat wij geen interesse hadden in de WK-Aktie(?!) Toch schrijven ze in eens een voorschot bedrag af van 39,95?! Terwijl na twee keer bellen ons beloofd werd dat de fout terug gedraaid zou worden!

Gewenste oplossing

Vergoeding van het zogenaamde voorschot bedrag! En we wensen nooit meer lastig worden gevallen door de NEM

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer ter Borgt,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of