Complaint: Nederlandse energie maatschappij

janita31 on 02 March 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3 maanden geleden hebben wij gekeken hoeveel wij moesten bijbetalen omdat we een open haard hebben aangeschaft.
Hierop zagen wij dat we zelfs 149 terug zouden krijgen.

Nu echter komt de eind nota binnen.
in 3 maanden tijd zouden wij meer verbruikt hebben in 3 maanden dan in 1 jaar tijd ?????
De eind nota bedraagt dan ook ineens binnen 3 maanden €639,- aan gas alleen al.

Dit is nu al de zoveelste keer op rij dat wij zoveel moeten bijbetalen terwijl we :
A: 3 maanden per jaar van huis zijn
B: we de kachel bijna niet meer aan hebben betreft aanschaf openhaard en stoken dus op hout.

Iedere keer weer hetzelfde verhaal en bij deze stappen wij ook gelijk over naar een ander.

Desired solution:

Dat ze maar eens een goede redenen geven eer wij bij hun blijven , want van hun algemene voorwaarden klopt ook niks nopes, nada.

Aan de overkant van de straat wonen oudere mensen die hebben dag en nacht de kachel op 21g staan en die hoeven zelfs niks bij te betalen en krijgen nog zelfs terug van essent. en daar gaan wij ook heen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad en geadviseerd uw verbruik voor een bepaalde periode te meten en eventueel contact op te nemen met uw netbeheerder voor advies. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hierdoor is mijn klacht toch niet opgelost ? *word geadviseerd om het verbruik per week op te schrijven *als we het willen laten meten moeten we dit zelf betalen *Het voorschot bedrag word van 180 naar 210 euro gegooid En dan word er gezegd dat we het geheel bedrag per maand mogen betalen ? Wat een service. Verdienen zoveel miljoenen per jaar en de klant zelf laten betalen voor alles.

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch contact met u gehad en geadviseerd uw verbruik voor een bepaalde periode te meten en eventueel contact op te nemen met uw netbeheerder voor advies.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Klantenservice NLE

All complaints of