Complaint: NEM

Nus on 20 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik en mijn moeder wonen allebei apart. We dachten dat het wel een goede deal was bij de Nederlandse Energie Maatschappij, en daarvoor Energie Direct. Mijn moeder en ik zelf zijn allebei alleenstaande ouders en hebben het volgens de energiebedrijven toch voor elkaar gekregen om een jaarrekening van een paar duizend euro bij elkaar te hebben verbruikt NAAST de termijnbedragen. Nu heb ik een schuldhulptraject aangevraagd maar ik ben nog niet klaar met ze. Die klaag ik zo erg aan voor het leed dat ze mij hebben toegebracht. Hoop van harte dat niemand hier verder intrapt. Gewoon bij Nuon of Eneco blijven, hadden wij ook moeten doen!

Gewenste oplossing

Dat de echte jaarrekening in mijn brievenbus komt, die betaal ik graag.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Kostic,

U heeft zichzelf bij de Nederlandse Energie Maatschappij aangemeld voor een overeenkomst van 3 jaar. De Nederlandse Energie Maatschappij is gestart met leveren op 2 april 2009. Op 8 juli 2009 bent u alweer overgestapt naar een andere energieleverancier. Hierdoor is bij u een opzegvergoeding in rekening gebracht voor het vroegtijdig beëindigen van de overeenkomst. De Nederlandse Energie Maatschappij heeft op uw eindnota de door uw regionale netbeheerder geregistreerde standen gehanteerd. Hierdoor heeft u een bedrag moeten bijbetalen op de eindnota. Omdat u ook nog een achterstand had met betrekking tot de betaling van de maandelijkse voorschotnota's, is er op dit moment sprake van een openstaand saldo.
Uw huidige energieleverancier is verantwoordelijk voor het verzamelen van uw meterstanden bij de leverancierswissel van 8 juli 2009. Wanneer deze meterstanden niet kloppen dan kunt u bij uw huidige energieleverancier een correctie aanvragen op deze meterstanden.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,

Internet Klantenservice
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of