Complaint: NEM

user-14938 on 12 July 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

OPEN BRIEF

Aan:

De directie van de Nederlandse Energie Maatschappij

x

Postbus 23064

3001 KB ROTTERDAM

Ref: 1600248851

31 juni 2010

Geachte heer x,

Het moet mij echt van het hart dat uw bedrijf het meest oneerlijke en klantonvriendelijke bedrijf is dat ik ooit heb meegemaakt. En het ergste is nog wel dat ik in uw leugens ben getrapt.

Uw bedrijf heeft mij keihard voorgelogen met de kennelijke bedoeling mij een oor aan te naaien en uw medewerkers interesseert het geen ene moer. Tja, het systeem is niet anders.

Ik hoop van ganser harte dat uw bedrijf de weg volgt dat andere bedrijven die hun klanten als vuilnis behandelden hebben gevolgd: de weg van hun ondergang.

Op dit moment maak ik – onder zwaar protest – vijfentwintig euro aan u over. Door uw leugens heb ik bij de oude leveranciers de verkeerde meterstanden tegen hoog tarief mogen afrekenen, kosten om bij u weg te kunnen mogen betalen en nog een boete op de koop toe. U heeft voor vandaag gewonnen maar, hoe dom, de klant voor altijd verloren.

En u ?

U interesseert het kennelijk helemaal niets. Althans, ik heb u eerder een brief verzonden waarna ik een lullig briefje kreeg dat ik de NEM kan bellen. Dat laatste moet u dan zelf maar eens proberen te doen: de afdeling die mij moet helpen schakelt wegens de drukte de telefoon door aan collega’s die mij dan weer niet kunnen helpen. De ervaring is niet oud maar van vandaag ondanks uw toezegging eerder dit jaar dat u ‘geschrokken was van de klachten maar dat het kwam door de drukte maar dat het snel beter zou gaan’. Stug dooradverteren jongen en nog een paar uitzendkrachten aan de telefoon zetten, kom je vanzelf nog vaker op TV. Maar goed, negatieve publiciteit is ook publiciteit, is het niet?

Ik krijg de indruk dat dit geheel van omgang met klanten volstrekt vooropgezet is, uiteindelijk loopt immers niet iedereen weg, en vind dat een vorm van maatschappelijk onverantwoord bestuur.

Financieel en contractueel hebben de NEM en ik geen relatie meer met elkaar maar weest u er zeker van dat ik de nodige inspanningen zal verrichten om anderen van mijn slechte ervaringen deelgenoot te maken. Tevens zal ik de heer Bauer en de heer De Hond een bedankbriefje sturen met het verzoek voortaan beter op te letten voordat je je naam laat misbruiken. Het financiële belang is te klein om u juridisch de mantel uit te laten vegen maar dat had ik graag gedaan.

Het spreekt voor zich dat ik u voldoende in de gelegenheid heb gesteld om op mijn klachten te reageren maar ‘de boel de boel laat’ Ik zal de zaak dan ook voorleggen aan de Geschillencommissie Energie en Water.

Gewenste oplossing

ik weet dat er via deze website toch niet meer door de NEM op klachten wordt gereageerd omdat ze het veel te druk hebben.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Kaagman,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of