Complaint: NEM. energie (gas en elektra)

quikie on 17 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik heb geld van hun tegoed door een fout bij aanmelding(verkeerd adres)ze hebben twee keer 500 euro afgeboekt van mijn rekening terwijl ik nooit op dat adres heb gewoond,ze hebben een gedeelte terug gestort maar een kleine 500 euro krijg ik niet terug,wel vreemd want met het terug geven van een gedeelte geef je toe dat het onterecht geincaseerd is.
dus waarom er nu weer 595.95 van mijn rekening gehaald word, 6 maanden later is mij een raadsel.

Gewenste oplossing

totaal bedrag wat ik heb overgemaakt voor het verkeerd adres terug storten, en een excuus.verder zou ik een onkosten vergoeding voor al die keren dat ik gebeld heb met hun hulpdesk wel op zijn plaats vinden.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In afwachting van de terugbetaling van het ten onrecht betaalde bedrag door de Nederlandse Energie Maatschappij eind januari, zal de Nederlandse Energie Maatschappij begin februari 2010 contact opnemen met de klant om ervoor te zorgen dat de klacht volledig wordt opgelost. De Nederlandse Energie Maatschappij is bereid 25 Euro correspondentie kosten te vergoeden.

All complaints of