Complaint: Nlenergie doet niet aan spoedinhuizing

user-44714 on 23 March 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een deze dagen word mijn stroom afgesloten door liander(netwerkbeheerder) Mijn vriend heeft een geschil met onze vorige leverancier.Op 4 maart heb ik mij aangemeld bij nlenergie maar nog steeds geen contract.Bedenktijd is allang voorbij.Nu heb ik gebeld met de vraag voor een spoedinhuizing maar ze zeiden dat ze daar niet aan deden,met als gevolg dat ik straks zonder energie zit.

Gewenste oplossing

Graag een spoedinhuizing

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of