Complaint: NLenergie slechte verleizers

user-37441 on 24 January 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 1 jaar lang ene conflict met de NEM, mbt het verbruik. Uiteindelijk heeft de NEM mij voor de rechter gedaagd. Met veel bombarie toeters en bellen.
Maar….. de rechter gaf mij gelijk en gaf een dwingende suggestie dat de nem mij een schade vergoeding moest betalen van 100. In de uitspraak staat dat zij het voor 01-01-2011 moesten overmaken. Nu 24-01-2011 en na 2 herinneringen geven zij geen enkel teken van leven.
Niet op emails, brieven aanmaningen.
Ze hebben geen enkel respect voor de rechtstaat, tenminste als die in hun nadeel werkt

Gewenste oplossing

De NEM moet zich houden uitspraak

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of