Complaint: omtrent spooknota’s

robin1984 on 20 November 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

keurig rekeningen betaald en wat krijg je spooknota’s diverse keren contact gehad niets hielp totdat ik een bericht kreeg dat ik afgesloten zou worden ,en dus voor nog maar 2 maanden een andere energieleverancier moest zoeken maar goed ,maar nu werd ik door de nem gedagvaard alleen een dag voor dat dit voor de rechter zou komen trekken ze er de stekker eruit en sindsdien kan ik nog steeds fluiten naar mijn teveel betaalde centen,inmiddels ben ik met een deurwaarder bezig om mijn 1200 euro terug te krijgen + 800 euro contractkosten van een andere leverancier om zo toch mijn gezin van stroom te laten voorzien omdat de nem mij zouden afsluiten heb,

Desired solution:

een excuus en gemaakte kosten terug krijgen of afwachten wanneer de nem mij weer voor de rechter daagt en rechter uitspraak laten doen ,want helaas voor de nem hou ik wel mijn papieren bij ,en met de nem ik zeg.. ik ben er klaar mee

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of