Complaint: Ongewenste gas en elektra levering

user-99331 on 26 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf een januari heeft de energie maatschappij de leverancie ongevraagt de leverancie overgenomen van de E.O.N.,Ik heb daarop een klacht bij de energie maatschappij neergelegd,Mijn wilde daar eerst niets van weten.Daarna heeft men per 1 maart de leverancie opgezegd.En mijn klacht dus erkent.Daarna is mijn gas leverancier de E.O.N. verder gegaan met leverancie.Nu heb ik van de nederlandse energie maatschappij een rekening ontvangen van 683,87.Daar zitten twee maal opzegging energie bij en twee maanden energie levering.
Ik heb in januari gewoon betaald Voor februari moet ik nu dus 483,87 betalen dit lijkt mij overdreven.Tevens rekend men mij rente toe.
Gaarne een oplossing.

Desired solution:

Ik vind dat ik niet verantwoordelijk nog aansprakelijk ben voor een opzegtermijn van twee maal 109 euro.Gelieve te schrappen.Ik wil duidelijk het verbruik zichtbaar hebben en zal daarna de rekening in termijnen voldoen,omdat mijn vaste lasten gewoon doorlopen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of