Complaint: onjuiste te hoge eindnota

user-109755 on 17 June 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

NLEnergie gebruikt meterstanden van ca een halve maand voordat het contract is begonnen en schat de meterstanden veel te hoog tussen afloop contract en einde leverdatum.
Dit resulteert in veel te hoge verbruikskosten.

NLEnergie reageert helemaal niet.

Desired solution:

Met terugbetaling van het te veel betaalde, zoals aangegeven in een berekening als verstrekt aan NLEnergie. Het gaat om € 93,27 te betalen binnen 10 werkdagen. De datum waarop de levering eindigde was 14 april. Het heeft zo al lang genoeg geduurd.

Dit bedrijf reageert helemaal niet en hun vergunning zou ingetrokken moeten worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Wederom oplichterij van NLEnergie (NEM). Zij melden dat de klacht is opgelost. In werkelijkheid hebben zij mij totaal niet benaderd. Laat staan dat er iets is opgelost. Het blijven dus oplichters, criminelen, uitbuiters en smerige leugenaars.

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of