My complaint:
Ik heb via internet formulier ingevuld ivm overstap naar nederlandse energiemaatschapij waarin duidelijk stond(en nu in mijn contract staat) dat ik overgenomen wordt waneer mijn contract beendigd is bij mijn oude leverancier en dat nederlandse energie maatschapij alles gaat regelen en idd hebben ze dat geregeld… ze hebben mij meteen de volgende maand aangesloten terwijl ik nog 3jaar kontrakt bij essent had. Ik heb ze gebeld en gevraagd hoe dat kan ze zeiden dat er in landelijke sisteem niet bekend staat dat ik energie leverancieer heb dus hebben zij mij meteen aangesloten. Maand later kreeg ik end afrekening van essent met boete van 200euro voor gas en elektra +19%btv bovenop. Ik heb essent verhaal voorgelegd en ben teruggegaan naar hun en maand later heb ik end rekening van nem gekregen en netjes betaald ivm verdere kosten. Nu blijkt dat ik mijn geld niet terug krijg en dat omdat ik niet meer hun klant ben,…Het is hun fout warvoor ik moet betalen dat is toch niet te geloven…Ik heb ze brief gestuurd en na paar weken te wachten op antwoord heb ik ze gebeld en ze hebben me zogenaamd voicemail ingesproken dat hun antwoord negatief was en dat ik geen geld terug krijg…en dat ze dit niet per brief willen informeren wtf…waarom niet???? ik wil mijn geld terug het gaat hier om 250euro Ik heb niet geld over ik zit zelf krap en met kleine baby Dit kan niet zomaar…ik kan hun fouten niet financieren !!!K.t bedrijf Ik wil mijn geld terug
Mvg
Pacifika
Desired solution:
Mijn geld 250euro terug op mijn rekening storten