Complaint: Oplichting of wat

joost1961 on 01 October 2013 about NLE in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Drie jaar geleden zijn we verhuisd van een 7 kamer woning 300 m3 naar een huisje van totaal 65 m3. We betaalden voor het oude huis 138 euro per maand, met 4 pubers constant etc. Nu wonen we met z’n 3 en in een veel kleiner huisje. De NEM deed ons een aanbod van 3 jaar vast bla bla. Voorschot bedrag 58 euro per maand, leek mij ok aangezien we veel kleiner gingen etc. De eerste jaarrekening ging het ok, de meterstanden moesten we in de vakantie periode opgeven dat ging dus niet. Na de vakantie contact gehad en de standen door gegeven. De jaarafrekening was 1500 euro bij betalen, hier was ik nogal verbaasd over en na heel veel 5en en 6en een regeling getroffen. Het maand bedrag werd naar 180 euro per maand gezet. We zijn de winter bijzonder oplettend geweest en hebben zelfs met een petroleumkachel 3 maanden gestookt en de kachel laag gehad. De jaar afrekening kwam en ja hoor 1000 euro bijbetalen! Na een zeer onbevredigend gesprek met de NEM werd ik niets wijzer. In de jaarafrekening stond ook het nieuwe maandbedrag van 138 euro ! De verklaring van de NEM is dat Liander hun dit verbruik heeft door gegeven en dat zij dit 1 op 1 doorzetten. Het gevolg zal zijn dat ik volgend jaar een jaarafrekening van 2000 euro zal zijn. Ik heb een klachtingediend maar heb daar niets over terug gehoord. Het contract is opgezegd per december je wordt nl aan je contract gehouden.

Desired solution:

Opzegging van het contract per onmiddelijk. De jaarrekening in de prullebak.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

10 years ago - Bester meneer Nielsen, Onlangs heeft u een klacht ingediend over de jaarnota. Uw klacht is in behandeling genomen en u zal op korte termijn bericht ontvangen over de vervolgstappen. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

10 years ago - Beste meneer Nielsen, Op 7 oktober 2013 hebben wij uw klacht telefonisch met u besproken. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

joost1961

Responded on 08 October 2013 at 07:52

De NEM is een waardeloze maatschappij

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 7 oktober 2013 telefonisch de klacht besproken. Klant is het er niet mee eens en gaat nogmaals een reactie plaatsen op Klacht.nl.

All complaints of