Complaint: Oplichtings praktijken

user-60673 on 06 September 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Jaar lang veel te veel betaald voor electra, omdat ik en nieuwe electrameter heb gekregen. De nderlandse energiemaatschappij heeft mijn via internet ingevulde meterstanden naast zich neer gelegd, en zelf een berekening gemaakt. {Ben zelf nog gebeld over de lage meterstanden, dus dacht dat het eindelijk voor elkaar was.] Maar deze maatschappij verhoogd doodleuk mijn maandbedrag naar 265 euro p.m. . Heb nog zeker 900 euro van ze tegoed.
OP email of telefoon wordt gewoon niet gereageerd.

Desired solution:

Volledige teruggave van teveel afgeschreven bedragen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

NLEnergie heeft inmiddels een correctienota voor de klant opgemaakt, deze is verzonden en uitbetaald. Er volgt nog een nota die binnenkort naar de klant verzonden zal worden, op de nota wordt nog een tegoed aan de klant uitbetaald.

All complaints of