Complaint: opzegvergoeding onterrecht!

user-69724 on 15 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een jaarcontract afgesloten en dit liep 1-8-2011 af. daarna ben ik naar mijn oude energieleverancier terug gegaan, echter naderhand moest ik 100,00€ betalen als opzegvergoeding omdat ik volgens de NEM binnen het contract opzegde.

Desired solution:

de 100 euro terug

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - De nederlandse energie maatschappij noemt de klacht opgelost, maar ondertussen hebben ze nog niets opgelost?? rekennen kunnen ze daar echt niet. tot op heden niets opgelost en zeer ontevreden.

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Kater,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of