Complaint: Overgestapt of toch niet ?

user-10257 on 01 April 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik ben overgestapt naar de NLE helemaal op eigen iniatief. Nu blijkt mijn oude leverancier mij onterecht weer hebben overgenomen. Nooit een toezegging gedaan. Dus krijg ik eerst een brief van de NLE dat alles in orde was en een dag later dat alles was opgezegd. Direct gebeld er stond namelijk in de brief als dit niet de boedoeling was dat ik direct contact op moest nemen. zo gezegd zo gedaan contact opgenomen en alles kwam goed. Nou mooi niet dus. Ik word nu dus geleverd door Essent nooit krijg ik de rekening of een brief. En nu heb ik contact gehad met de nle als ik alles weer bij hun wil laten lopen moet ik een nieuw contract aangaan. Waar is die overstaphulp nu?? Ik leef met 2 kinderen!!!

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik weer gas en elektriciteit ontvang via jullie. En dat ik tegen de tarieven destijds geleverd krijg. Of dat ik zelf kan kijken wat ik bij jullie wil gaan afnemen via een website. En dat jullie mij geen boete in rekening gaan brengen.
Ik heb namelijk Essent nooit een toezegging gedaan laat staan een handtekening gezet.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of