Complaint: persoonlijke pagina onbereikbaar

user-7667 on 07 February 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Wat in de NEM-brief van 28 januari 2010 (201001C) staat is niet juist. Men komt op de daarin aangegeven wijze niet bij een (toegang tot een) persoonlijke pagina.

Gewenste oplossing

Met een brief die volledig en correct is, en die mij bovendien niet dwingt tot een “cijfer voor dit bedrijf”, omdat ik er nauwelijks ervaring mee heb. (Gelieve daarom mijn “cijfers” niet serieus te nemen.)

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen eenvoudig de website kunnen bereiken hebben wij een makkelijk internetadres in de brief gecommuniceerd. Als u deze invoert, stuurt de pagina bezoekers van de website direct door naar de juiste beveiligde omgeving. Wellicht werkt het doorsturen op uw computer niet correct. U kunt de beveiligde omgeving direct bereiken via het internetadres https://mijn.nederlandenergie.nl/informatie/login.aspx. Mocht dit nog niet werken, probeert u het dan eens door het adres http://www.nederlandenergie.nl/mijnenergie handmatig in te toetsen in uw browser.

All complaints of