Complaint: schandalige behandeling

jba on 03 December 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zit nu 13 maanden bij de NEM en heb nog steeds geen fatsoendelijk maandelijks voorschot. Ik woon alleen en het voorschot is gebasseerd op een gezin met 2 kinderen(297 eur)Ik ben nu ruim een jaar bezig om e.e.a. recht te zetten zonder resultaat. De enige manier om in contact te komen met de NEM is als je een rekening niet betaald. Dan wordt er direct een aanmaning gestuurd met dreiging van afsluiten. Vervolgens schakelen ze dan ook nog eens een incasso bureau in. Fatsoenlijk zaken afwerken is er niet bij. Als je belt naar de NEM dan zetten ze je eerst minimaal 10 minuten in de wacht alvorens je iemand te spreken krijgt. Vervolgens worden er mondelinge toezeggingen gedaan die niet worden nagekomen.
Ik heb meerdere malen gevraagd om een herberekening van het voorschot waarbij ik steeds de meterstanden door heb gegeven. Hier wordt niets mee gedaan. Ik ben het spuugzat en stap zsm over op een andere leverancier.’
Ik denk dat de NEM ipv reklames maken met de goedkoopste te zijn, eerst eens wat geld moet steken in service aan klanten. Is veel belangrijker dan adverteren als de goedkoopste.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of