Complaint: spotje nederlandse energiemaaatschapij 2 maande lid geweest zit nu met een toren hoge schuld

h.moridi@live.nl on 27 October 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het zien van de raklame van hen leekt het me wel wat , maar naderinzien, na enige enigheid ben ik na 3 maanden tog overgestapt,, maar zij hebben niks gelevert en ik zit met een schuld van om de mi 3.000

Desired solution:

dat er naar gekeken word, en enegsinds opgelost

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

10 years ago - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u een klacht ingediend over de energielevering van de Nederlandse Energie Maatschappij. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice NLE

Message from NLE

10 years ago - Geachte heer Moridi, Wij hebben uw klacht onderzocht en vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Helaas wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Team Klachtafhandeling heeft op 28-10-13 telefonisch contact opgenomen met de klant. Na onderzoek is gebleken dat de periode van de energielevering en het openstaand saldo terecht is. Hiervoor hebben wij de accountgegevens van de klant gecontroleerd en contact opgenomen met Stedin Netbeheer om de leveringsperiode te verifiëren. Klant ook geadviseerd om contact op te nemen met Stedin om te controleren over welke periode de Nederlandse Energie Maatschappij heeft geleverd.

All complaints of