Complaint: Te hoge jaarafrekening

user-31829 on 11 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben een jaar geleden overgestapt en ze hebben toen een inschatting gemaakt van mijn termijnbedrag op basis van mijn oude verbruik. Nu is mijn verbruik nagenoeg hetzelfde gebleven, en moet ik 800 euro bijbetalen!
Als ik ze bel komen ze met een betalingsregeling maar daar is het mij niet om te doen. Ik was anders nooit naar ze overgestapt. Ze zouden me nog terugbellen en ik hoor helemaal niks meer. Dit kan gewoon niet, deze manier van werken.

Gewenste oplossing

Kwijtschelding rekening en excuses.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of