Complaint: telefoon tereur/afpersing

user-6797 on 27 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

wij worden al vier weken dagelijks lastig gevalen door een medewerker van intrum justitia meerdre malen gevraagt niet meer telefonisch te handelen
(reactie medewerker intrum justitia);dit maken wij wel uit ,we maken je leven zuur als je niet betaald vieze wanbetaaler ik zou maar vlug betalen of we gaan je nog veel harder aan pakken dat ga je niet luek vinden en daar kun je toch niets tegen doen.
hier zijn wij duidelijk niet van gediend en heefd meer de aard van afpersing dan tot een oplossing te komen blijkende uit het feit dat zij al vier weken dagelijks bellen.hier door voelen wij ons bedrijgd en heefd mijn man psychische depresive klachten.

Gewenste oplossing

dossier terug trekken bij intrum justitia onderbrengen bij ander incasso buro

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De Nederlandse Energie Maatschappij heeft de klant persoonlijk benaderd en een passende oplossing geboden voor de klacht.

All complaints of