Complaint: Terugbetaling eindafrekening

user-19021 on 20 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al sinds juni wacht ik op een te ontvangen bedrag van € 712,63 van NEM. Ondanks eerdere telefonische toezeggingen werd dit bedrag nog steeds niet overgemaakt. Het geld staat bij hun op een tussenrekening omdat zij zgn. mijn bankrekening nr. niet hadden. Ze laten wel niets meer horen hier over! Er werd ook tot 2x keer toe via hun internetsite gereageerd. Helaas wordt hier ook niet op gereageerd. Ik heb dit geld zeer dringend nodig!!

Gewenste oplossing

Onmiddellijke betaling naar mijn bankrekening nr.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Kuijpers,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of