Complaint: Teveel betaald en gEEn rente!!!

user-45350 on 29 March 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat de Nl energie mij….ons zeer lange tijd niet serieus heeft genomen omdat wij vertelden dat de hoge jaar/eindafrekening beslist niet kon kloppen….
Na twee jaar….ja U leest het goed twee jaar…bleken wij inderdaad gelijk te hebben en hebben dus twee jaar lang een veel te hoge termijnbedrag betaald….!!!!
Eindelijk zijn nu de 2 betreffende jaarnota’s aan ons terugbetaald!.
Maar…….er is 50 euro aanmaningskosten op in korting gehouden waar ik het niet mee eens ben.
En ik wil schadevergoeding van gemaakte kosten en rente over de bedragen met terugwerkende kracht….
Het is wel mijn geld…..dat al die tijd bij hun op de rekening heeft gestaan!!!
ik heb het wel over ca. 7000,– euro

Desired solution:

Dat heb ik eigenlijk al gezegd!!
50 euro terug, tegemoetkoming voor gemaakte kosten en rente
verrekening!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of