Complaint: tussentijdse nota van een jaar geleden opeens moeten betalen

user-87655 on 26 February 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben de afrekeningsnota van 2011 ontvangen, wat schept onze verbazing er zitten twee nota´s in. een van 2011 de afrekening waaruit blijkt dat we 71 euro terug zouden moeten krijgen en een tussentijdse nota van 6 dec 2010 t/m 22 -02-2011. hieruit zou volgens de NEM moeten blijken dat wij 67 dagen geen betalingen hebben gedaan en daarom 778, 00 euro bij moeten betalen. maar het grappige aan het verhaal is dat er op 27-11-2010 op 28-12 2010 en in de afrekennota over 2010 die ik nog bezit iedere keer het voorschtbedrag is betaalt. inclusief de afrekening die ik over 2010 betaald heb waarin een voorschtbedrag van 188,00 euro verwerkt zat. knap staalte rekenwerk van de NEM. nu gaan wij juridisch advies inwinnen wat te doen want de helegang van zaken met de NEM riekt naar pure oplichting. maar dat geeft niet want als het aan ons ligt gaan zij hier zwaar voor boeten als wij in ons recht staan.

Desired solution:

dat ze stoppen met het oplichten van alle mensen die hun vertrouwen hebben gesteld in een nederlands bedrijf. wij voelen ons zwaar belazerd maar gaan wel terug knokken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of