My complaint:
onlangs melde ik bij de NEM onze verhuizing hier toe volgde uiteraard een eind afrekening.
tot mijn verbazing stond hier op een contract opzegging op vermeld met uiteraard de opzeg boete telefoon gepakt en dit gemeld sory washet awoord marhieerkunnen we niks aan doen een fout van het systeem.wat gebeurt er als olgt ik krijg een mil van een medewerker van de NEM met de mededeling dat ik € 250.- terug krijg of wordt verrekend met eventueel openstaande posten ( in de mail stond eerdere escallaties )
heb deze vergoding dan ook als schade vergoeding geaccepteert maar nu vorderen ze terug met de mededeling alweer een fout van het systeem.
in de periode dat ik klant ben bij NEM ben kan ik niet anders dan bellen met klachten en fouten van hun zijde telkens krijg ik een sorry maar geen oplosing de ene zegt wordt opgelost en de dag erna krijg je wer een SMS met dezelfde melding.
dit bedrijf had naar mijn inzien nooit een vergunning mogen krijgen en zou eens goed onder de loep genomen moeten worden.
Desired solution:
klacht afhandelen zoals het hoort de € 250.- als schade ergoeding toekennen en kontrakt ontbinding zonder verdere kosten