Complaint: verkeerde jaarafrekening

user-97642 on 18 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb juli 2009 de netbeheerder gebeld en hij heeft piek en dal,,verandert in enkel tarief ,nu heb ik de jaarafrekening van nederlandse energie maatschapij gekregen en hier stond wel piek en dal op.ik heb gebeld en zij dat,maar zei hadden mij nog gewoon op piek en dal staan,dus zij heeft het verandert in enkel,maar willen niet de jaarafrekening veranderen

Desired solution:

jaarafrtekening veranderen in enkel tarief

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of