My complaint:
Onderstaande bericht ontvangen via e-mail na doorgeven van meterstanden
Geachte heer/mevrouw,
U heeft de volgende meterstand(en) doorgegeven via de internetsite van NLEnergie:
Leveringsadres:
Heikant 36
6028RC GASTEL
Elektriciteit I 32344
Elektriciteit II 26050
Gas 45344
Opnamedatum: 31-10-2010
Bedankt voor het doorgeven van uw meterstand(en).
Met vriendelijke groet,
De Nederlandse Energie Maatschappij
Website: http://www.nlenergie.nl
Vorig jaar twee maal gemeld dat de meter defect is.
Stand van meter Elektriciteit II 26050 staat nu nog steeds op deze stand.
Vandaag is de monteur van de firma enexis geweest en heeft een andere meter dan die defect is vervangen? Op de bon genoteerd dat de vervangen meter defect is, wat niet correct is. En te oud is, wat mogelijk kan kloppen ( 1985 )
Hoe kunt u nu bepalen hoeveel elektriciteit wij verbruiken met deze piek en dal tarieven??
Onbegrijpelijk dat er na vorig jaar nog steeds geen correct werkende meter is geplaats, dit na al zelf dit medegedeeld te hebben bij u, en dit na een opmerking van uw bedrijf zelf. ( Ik heb vorig wel tot twee maal toe de meter stand moeten doorgeven ) nadien via e-mails vragen gesteld en geen reactie ontvangen. Daarom nu maar weer eens proberen of dit lukt
Gewenste oplossing
Nieuwe meter die de defecte van elektriciteit II in het woonhuis vervangt