Complaint: Verkeerde Meterstanden

user-121475 on 14 August 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs via het energiecollectief overgestapt naar de NEM, tijdig via internet de meterstanden van het Electra (hoog en laag) doorgegeven. Bevestigingsmail van de meterstanden ontvangen.
Nu blijk dat bij de eindafrekening van mijn oude leverancier dat de meterstanden niet kloppen.
Verzoek tot correctie ingediend, deze is afgewezen met reden dat ik de meterstanden te laat heb doorgeven en daarom door de netbeheerder zijn geschat. Helaas is de schatting alleen gedaan voor hoog tarief en geen laag tarief geschat waardoor ik ongeveer 30 euro teveel betaald.
De meterstanden zijn ruim een week voor de overstap datum doorgeven

Desired solution:

Correctie van de meterstanden

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of