Complaint: Verkoop praatjes

user-14146 on 16 June 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist stond een jongeman van de NEM aan mijn voordeur.
Toen ik vroeg of hij iets wilde verkopen zei hij van niet en begon over Kassa en Radar. Hij deed een onderzoekje naar de energiekosten.
Ik heb zeker vier keer gezegd dat ik niets wilde kopen en ook niet over wilde stappen naar een ander. Hij zette nog net niet zijn voet tussen de deur. Hij wilde naar binnen om aan een tafeltje een en ander te berekenen. De hele wijk hier zou daaraan meegewerkt hebben.
Ik houd niet van dit soort opdringerige praktijken. Hij wilde weten of ik wel bezuinigde en waarop dan wel. Begon over de verkiezingen enz. Uiteindelijk kreeg ik de jongeman zover dat hij een deur verder wilde gaan. Ik had bijna de deur voor zijn gezicht dichtgesmeten. Ik probeer altijd vriendelijk te blijven omdat deze mensen ook gewoon hun werk doen, maar NEE is NEE.

Gewenste oplossing

Er is voor mij geen oplossing meer voor dit moment. Laat dit zich a.u.b. niet meer herhalen. Niet bij mij maar ook niet bij een ander. Mocht dat toch het geval zijn dan verdiend zo\\\’n jongeman zijn ontslag.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Swinkels,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij stellen het op prijs te vernemen hoe onze dienstverlening wordt ervaren. Wij bieden u daarom onze welgemeende excuses aan voor het ontstane ongemak en bedanken u voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of