Complaint: Verzuimen van het doorgeven van verhuizing aan netwerkbeheerders

user-58377 on 17 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben verhuisd en heb deze verhuizing doorgegeven aan de Nederlandse Energiemaatschappij. Ik heb van de energiemaatschappij een brief gekregen dat de verhuizing in gang gezet is. Van de netwerkbeheerder kreeg ik echter 2 brieven met de mededeling dat er geen leverancier bekend is en zij dreigen nu met afsluiting. Ik heb vervolgens contact gehad met de Nederlandse energiemaatschappij en volgens de klantenservice is er iets mis gegaan. Bovendien hadden zij dit moment een computerstoring hebben en dit kon nog enkele weken gaan duren. De verhuizing kan dus niet doorgegeven worden en ik had dus een probleem. Ik moest maar een andere leverancier kiezen. Lekker makkelijk op deze wijze. Te gek voor woorden hoe de Nederlandse energiemaatschappij met hun contracten en klanten omgaan

Desired solution:

Dat mijn verhuizing zsm wordt doorgegeven aan de betreffende netbeheerders en een compensatie voor alle tijd/moeite en telefoonkosten die ik heb moeten maken.
Op 20 juli heb ik een brief gekregen van de Ned. Energiemaatschappij gekregen en nu 17 augustus is dit nog niet geregeld.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of