Complaint: Wanneer krijg ik mijn geld terug?

M.Schot-Balfoort on 11 September 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer / mevrouw,

Vanwege een correctie op meterstanden van bijna 4 jaar geleden, kreeg ik na veel achteraan bellen eindelijk! op 2 maart 2012 een brief van de NL energiemaatschappij dat er binnen 20 dagen een bedrag van €353,76 op mijn rekening gestort zou worden.
Inmiddels zijn we alweer een half jaar verder, waarin ik herhaaldelijk contact heb gehad met de NL energiemaatschappij, maar nog steeds het geld niet heb ontvangen.

Tevens heb ik tweemaal een klacht ingediend via hun eigen site, maar daar krijg ik ook geen reactie op.

Desired solution:

Ik wil deze week het bedrag van €353,76 op mijn rekening hebben gestort.
Daarnaast wil ik rente over de wachttijd, en een vergoeding voor alle belkosten die ik inmiddels hiervoor heb moeten maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het heeft heel wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk heb ik via mijn rechtsbijstandverzekering het geld inmiddels gekregen. Met dank aan DAS!

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of