My complaint:
in 2009 ben ik overgestapt naar de NEM met een actie dat ik geen vastrecht hoefde te betalen voor electriciteit. in mei ben ik gebeld om te vragen of ik een 3 jarig contract wou. ik heb toen aangegeven dat ik eerst wilde zien hoe het allemaal ging aflopen met de jaarrekening, na doordrammen vanuit hun kant en dat ik dat nu moest beslissen heb ik maar ingestemd. in juli 2010 heb ik de jaarnota ontvangen. en wat blijkt, het vastrecht staat gewoon berekent. ik dus bellen. niemand die je in eerste instantie kan helpen en het niet in hun computerschermpje kunnen zien. Na een aantal keren bellen tref ik er eindelijk eentje die wel kan zien dat ik ingestapt ben met deze actie. het is maar net wie je treft. helaas werd er niet veel mee gedaan en toch maar een klacht ingediend. na 3 maanden nadat ik deze instuurd heb en nog weer eens heel veel telefoontjes verder heb ik nog steeds niks gehoord. gisteren nog maar eens gebeld en wat blijkt……….ja het is niet doorgezet. ik wordt hier echt niet goed van. ik wil graag bij de nem weg naar al dit gedoe en fouten van hun kant, maar zit aan dat contract vast.
Gewenste oplossing
ik wil het geld van vastrecht terug hebben incl telefoonkosten en ik wil zonder boete over kunnen stappen naar een andere leverancier.